Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace učitele v mateřské škole
KOTRLOVÁ, Tereza
Bakalářská práce "Motivace učitele v mateřské škole" se věnuje tématům spojeným s motivací předškolních pedagogů. Zaměřuje se především na zdroje vnitřní motivace, otázky osobnostního růstu a seberealizace v profesi učitelky mateřské školy. Teoretická část obsahuje vedle problematiky motivace i popsání důležitosti pracovní spokojenosti a osobnostního růstu. Cílem praktické části je zmapovat za použití kvalitativního výzkumného šetření skrze polostrukturované rozhovory motivační zdroje a osobnostní růst tří dotazovaných učitelek. Výsledkem tohoto šetření je zjištění motivačních zdrojů a pracovní spokojenosti jednotlivých učitelek. Ukázalo se, že zásadním motivačním vlivem je představa o ideálním předškolním pedagogovi, které se učitelky snaží dosáhnout. Dalšími významnými faktory pro motivaci a profesní spokojenost jsou pozitivní vztahy s kolegyněmi a dětmi, dostatečné personální zajištění, možnost seberealizace v zaměstnání i potřeba smysluplně využitého volného času.
Hudba interpretovaná pedagogem v mateřské škole
KREJCAROVÁ, Jana
Cílem této bakalářské práce je vytvořit nabídku aktivit pro děti z mateřské školy s využitím hudby interpretované pedagogem. Cílem aktivit je vlivem vzoru pedagoga podněcovat v dítěti vztah k hudbě a hudebnímu nástroji. Teoretická část se zabývá hudebním vývojem předškolního dítěte, poslechem hudby v tomto věku a rozvojem poslechových dovedností. Dále jsou charakterizovány hudební činnosti a využití hry na hudební nástroj v kontextu současného vzdělávání v mateřské škole, zmíněn je význam osobnosti pedagoga. Obsahem praktické části je nabídka aktivit s využitím hry pedagoga na klavír a kytaru, ověřování těchto aktivit v mateřské škole a následné vyhodnocení dle předem stanoveného evaluačního plánu. Přílohou bakalářské práce jsou audiozáznamy klavírní hry autorky práce z realizace programu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.